Mijn werkhouding was het zelfde. Alleen deze keer heb ik meer mijn best gedaan, want ik wilde geen onvoldoende staan voor en vak waar ik eigenlijk geen moeite mee heb en ik heb dit jaar heel erg mijn best gedaan om zo weinig mogelijke tekorten te staan en dat is me gelukt. Mijn gedrag kan een beetje slechter zijn geworden, dat komt omdat ik veel problemen heb (privé leven). Ik voel me de laatste tijden ook niet goed en ik zit niet meer lekker in mijn vel, dat kan te maken hebben met school omdat ik heel veel moest gaan stressen voor vakken, toetsen etc. Maar dat betekent niet dat mijn gedrag nu heel slecht is. Samenwerking van deze periode was niet zo goed, want bijna niemand van mijn groepje was serieus bezig. Een voorbeeld daarvan is bij die opdracht van instructiefilmpje deden wij er drie uur over i.p.v. een half uurtje of één uur. Mijn cijfers zijn niet heel erg gedaald, maar ik heb wel wat lagere cijfers gehaald ten op zichte van de voorgaande periodes. Maar mijn gemiddelde is nog steeds hetzelfde. Ik vond spelling best wel makkelijk, maar grammatica snapte ik niet heel goed. Het heeft ook te maken, dat ik deze grammatica voor de eerste keer in mijn leven moest gaan gebruiken en dat best wel wennen. Lezen vond ik makkelijk alleen bij de toets had ik niet veel tijd om te samenvatten.
Volgend jaar wil ik mijn samenwerking verbeteren. Ik wil conflicten eerder aanpakken, want het kan nare gevolgen hebben en dat wil ik volgend jaar niet, want volgend jaar gaat niet makkelijk worden het is 4 HAVO! en dan heb ik al genoeg stress en kan ik nog niet meer stress aan.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten